maandag 23 februari 2015

blog van Arie: Sneeuwwitje



Ambassadeur Arie bezocht de familiemusical Sneeuwwitje. Echt een voorstelling voor kinderen in de leeftijd van vier tot en met zeven jaar, schrijft hij in zijn blog. En wat minder een voorstelling voor de grote mensen.


Deze musical is echt voor kinderen t/m de leeftijd van 7 jaar. Het is een korte musical (iets meer dan een uur), waarbij het verhaal heel erg ingekort is. Dit viel mij in ieder geval heel erg tegen, want ik had verwacht dat het hele verhaal voorbij zou komen, maar dat was dus niet het geval. Er waren ook maar 2 dwergen in deze musical, terwijl sneeuwwitje toch bekend is met de 7 dwergen.
Er zaten wel een paar komische momenten in, maar deze waren spaarzaam. De spelers die het leukste speelden waren de Koning en de 2 dwergen. Ik had ook meer zang en dans verwacht, maar ook dat bleef uit. Al met al vond ik deze musical een krappe voldoende waard en is het voor de kinderen wellicht een aardig middagje uit.

Het leuke van deze musical is dat er een prijs wordt verloot voor het mooist verklede kind en dat er na afloop van de musical gelegenheid is om met de cast op de foto te gaan. Ik denk dat dat voor de meeste kinderen het hoogtepunt van de voorstelling is geweest.

Sneeuwwitje | zo 8 maart
meer info en tickets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten