maandag 13 mei 2013

Mooie reactie op Soldaat van Oranje



Op vrijdag 19 april vertrok een bus van Schouwburg Almere naar de musical Soldaat van Oranje in de Theaterhangar bij Katwijk. Een speciaal arrangement (tickets & busreis) dat wij onze bezoekers mochten aanbieden, onder leiding van ‘reisleider’ Hans.  Na afloop kregen we onderstaande, lieve reactie van een van de bezoekers:

Als liefhebber van toneel, musical, etc. bezoek ik geregeld Schouwburg Almere. Dit seizoen heb ik veel mooie voorstellingen bezocht. Ook een bezoek aan de musical Soldaat van Oranje.

De schouwburg bood ons de gelegenheid om met een bus van de schouwburg naar Katwijk te reizen. Het was een mooie voorstelling. Er werd goed geacteerd en vooral de decors en de draaiende zaal, maakte het heel apart. Het was of je er midden in zat.

Als 90-jarige, die als jong meisje in Amsterdam de bezetting, de jodenvervolging en honger bewust heeft meegemaakt, was dit een herbeleven.

Ik ben blij dat ik de musical heb bezocht. Na afloop stond de bus weer klaar. Dit is een heel ontspannen manier om naar een voorstelling buiten Almere te gaan en zeker voor herhaling vatbaar. Ik ga mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten